Serwis
Część z Państwa ma własnych informatyków, część firmę zewnętrzną, z którą nadal chce współpracować, a część nie ma nikogo, kto znałby się na tej dziedzinie – dla nas każda forma współpracy jest dobra, pod tym względem jesteśmy elastyczni i dopasowujemy się do konkretnych sytuacji.
Jeżeli jest taka potrzeba, możemy serwisować każdy element systemu w każdym miejscu w Polsce. Wielu klientów przekonało się, że o każdej porze dnia i nocy można liczyć na naszą pomoc, a czas reakcji został zredukowany do absolutnego minimum. Nasi klienci korzystają z różnych form zgłaszania problemów, jednak najbardziej rozpowszechnionym jest telefon. Nie ma chyba nic gorszego, gdy w sytuacji kryzysowej chcemy coś zgłosić, a odzywa się automat zgłoszeniowy. Zapewniamy, że nie stosujemy żadnej automatycznej infolinii serwisowej, która mogłyby tylko człowieka zdenerwować…
Jeżeli chcecie Państwo coś nam przekazać pisemnie, prosimy skorzystać z jednego z poniższych formularzy: